Tweet Wouter van Bernebeek

Bericht van: Stefan (Wezep) , 27-06-2026 16:35 



16u30 Fraaie luchten, onweer trekt net ten w langs   ( 1339)
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 16:30
Tweet Wouter van Bernebeek   ( 643)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 16:35
Re: Tweet Wouter van Bernebeek   ( 328)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 27-06-2026 16:50
Eerder op de grens van koud en warm   ( 177)
laurens (Amstelveen) -- 27-06-2026 16:59
Re: Eerder op de grens van koud en warm   ( 118)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 17:10
Idem hier, 16:55uur voltreffer nu, hoera! Edit 9mm binnen en komt meer   ( 286)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 16:35
Re: 16u30 Fraaie luchten, onweer trekt net ten w langs   ( 315)
Lars (Harlingen) -- 27-06-2026 16:39
Al de hele middag langstrekkende onweersbuien   ( 432)
Joris (Wormer) -- 27-06-2026 16:41
Ja mooi weergegeven op dat plaatje.   ( 139)
Marco (Bloemendaal aan zee) -- 27-06-2026 16:45
Heiloo 7 mm..21 graden en flinke knallen.   ( 224)
Bela (Bergen op Zoom) -- 27-06-2026 16:42
Wat een temperatuurverschillen 21 - 36°C   ( 340)
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 16:48
Actueel Frankrijk   ( 366)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 16:58
Zijn dat de buien waarop we moeten letten   ( 133)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 27-06-2026 17:10
Vanaf ong. 20:00 uur kunnen er losse onweersbuien ontstaan   ( 98)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 17:24
Hier naar de sportschool gevlucht vanwege airco   ( 162)
Roeland (Deurne - NL) -- 27-06-2026 17:03
  Hier in Leeuwarden ook net niet.  
Jeffrey (Leeuwarden) -- 27-06-2026 17:22