Re: Tweet Wouter van Bernebeek

Bericht van: Tomas (Dilsen-Stokkem) , 27-06-2026 16:50 


Voorlopig nog niet veel te zien. Ik denk dat de timing ook laat wordt vandaag. En dan is het nog niet zeker of er wat gebeurt. ICON-D2 voorziet niet veel. In ieder geval,  als er wat komt,  het kan zeer snel gaan. Zowel de ontwikkeling als het tempo van de buien.

De fanatieke regenliefhebber uit Limburg met een hekel aan zomerweer

16u30 Fraaie luchten, onweer trekt net ten w langs   ( 1338)
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 16:30
Tweet Wouter van Bernebeek   ( 642)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 16:35
Re: Tweet Wouter van Bernebeek   ( 328)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 27-06-2026 16:50
Eerder op de grens van koud en warm   ( 176)
laurens (Amstelveen) -- 27-06-2026 16:59
Re: Eerder op de grens van koud en warm   ( 118)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 17:10
Idem hier, 16:55uur voltreffer nu, hoera! Edit 9mm binnen en komt meer   ( 286)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 16:35
Re: 16u30 Fraaie luchten, onweer trekt net ten w langs   ( 315)
Lars (Harlingen) -- 27-06-2026 16:39
Al de hele middag langstrekkende onweersbuien   ( 432)
Joris (Wormer) -- 27-06-2026 16:41
Ja mooi weergegeven op dat plaatje.   ( 139)
Marco (Bloemendaal aan zee) -- 27-06-2026 16:45
Heiloo 7 mm..21 graden en flinke knallen.   ( 223)
Bela (Bergen op Zoom) -- 27-06-2026 16:42
Wat een temperatuurverschillen 21 - 36°C   ( 340)
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 16:48
Actueel Frankrijk   ( 366)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 16:58
Zijn dat de buien waarop we moeten letten   ( 133)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 27-06-2026 17:10
Vanaf ong. 20:00 uur kunnen er losse onweersbuien ontstaan   ( 97)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 17:24
Hier naar de sportschool gevlucht vanwege airco   ( 161)
Roeland (Deurne - NL) -- 27-06-2026 17:03
  Hier in Leeuwarden ook net niet.  
Jeffrey (Leeuwarden) -- 27-06-2026 17:22