Hier inderdaad ook de hele dag al onweer wat net aan bovenlangs doortrekt. Vooral vanmorgen een paar rake klappen gehad met wat regen, paar mm.
Kreeg het zelfs wat fris... Bleek het toch nog 23 graden te zijn!
. Went snel de warmte.
Nu droog en de zon piept erdoor. Wel gelijk benauwd.
Quote selectie