De modellen zit op micro-niveau zelden goed

Bericht van: Paul (Hilvarenbeek) , 27-06-2026 17:36 

Dus geen overhaaste conclusies!


Arome 12Z komt met een groot complex vannacht   ( 2887)
Thomas (zwaagdijk-west) -- 27-06-2026 17:30
Lijkt erop dat Limburg niet mee doet   ( 603)
Bjorn (Neerbeek) ( 76m) -- 27-06-2026 17:35
Re: Lijkt erop dat Limburg niet mee doet   ( 1069)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 27-06-2026 17:36
De modellen zit op micro-niveau zelden goed   ( 672)
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 17:36
Initiatie boven Frankrijk   ( 973)
Frederik (Hove) -- 27-06-2026 17:37
Re: Initiatie boven Frankrijk   ( 961)
Dominik (Nijkerk) -- 27-06-2026 17:55
Daar begint het op te lijken   ( 389)
Jack (Weert) -- 27-06-2026 18:46
Re: Arome 12Z komt met een groot complex vannacht   ( 862)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 27-06-2026 17:45
Weer een Mcs?   ( 514)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 27-06-2026 18:12
Re: Weer een Mcs?   ( 99)
Rob R (Uitgeest) -- 27-06-2026 19:34