Re: Weer een Mcs?

Bericht van: Rob R (Uitgeest) , 27-06-2026 19:34 

Ja, inderdaad 😊 volgens mij waren er in de jaren 90 veel meer situaties met mcs’en.

December zoals 1788, januari zoals 1823 en februari zoals 1692 graag!

Arome 12Z komt met een groot complex vannacht   ( 3045)
Thomas (zwaagdijk-west) -- 27-06-2026 17:30
Lijkt erop dat Limburg niet mee doet   ( 620)
Bjorn (Neerbeek) ( 76m) -- 27-06-2026 17:35
Re: Lijkt erop dat Limburg niet mee doet   ( 1111)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 27-06-2026 17:36
De modellen zit op micro-niveau zelden goed   ( 692)
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 17:36
Initiatie boven Frankrijk   ( 1012)
Frederik (Hove) -- 27-06-2026 17:37
Re: Initiatie boven Frankrijk   ( 1027)
Dominik (Nijkerk) -- 27-06-2026 17:55
Daar begint het op te lijken   ( 446)
Jack (Weert) -- 27-06-2026 18:46
Re: Arome 12Z komt met een groot complex vannacht   ( 897)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 27-06-2026 17:45
Weer een Mcs?   ( 561)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 27-06-2026 18:12
Re: Weer een Mcs?   ( 151)
Rob R (Uitgeest) -- 27-06-2026 19:34