Re: Arome 12Z komt met een groot complex vannacht

Bericht van: Tomas (Dilsen-Stokkem) , 27-06-2026 17:45 

Ook hier weer de late timing. 

Zou wat zijn als ik na mijn concert nog onweer zie.

Momenteel in Köln.  38 graden en een licht buitje. Wordt extra benauwd zo. 

De fanatieke regenliefhebber uit Limburg met een hekel aan zomerweer

Arome 12Z komt met een groot complex vannacht   ( 2866)
Thomas (zwaagdijk-west) -- 27-06-2026 17:30
Lijkt erop dat Limburg niet mee doet   ( 601)
Bjorn (Neerbeek) ( 76m) -- 27-06-2026 17:35
Re: Lijkt erop dat Limburg niet mee doet   ( 1066)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 27-06-2026 17:36
De modellen zit op micro-niveau zelden goed   ( 670)
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 17:36
Initiatie boven Frankrijk   ( 970)
Frederik (Hove) -- 27-06-2026 17:37
Re: Initiatie boven Frankrijk   ( 955)
Dominik (Nijkerk) -- 27-06-2026 17:55
Daar begint het op te lijken   ( 377)
Jack (Weert) -- 27-06-2026 18:46
Re: Arome 12Z komt met een groot complex vannacht   ( 857)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 27-06-2026 17:45
Weer een Mcs?   ( 508)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 27-06-2026 18:12
Re: Weer een Mcs?   ( 93)
Rob R (Uitgeest) -- 27-06-2026 19:34