Hier stak ook iets tussen het venster

Bericht van: Sjoerd (Leiden centrum) , 28-06-2026 12:33 


Mijn verhaal | 8 jaar GFS data | ik ben anders, maar ook ik mag er zijn

Monsterlijke Cb gisterenavond en giga onweersneus vannacht.   ( 1089)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 28-06-2026 12:31
Hier stak ook iets tussen het venster   ( 532)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 28-06-2026 12:33
Re: Monsterlijke Cb gisterenavond en giga onweersneus vannacht.   ( 285)
Jaap (Enkhuizen) -- 28-06-2026 13:10
  Prachtig!  
Joris (Wormer) -- 28-06-2026 13:20
  Mooi uitzicht had je daar Jaap!  
Jan (Workum, FRL) -- 28-06-2026 13:31
Ja nooit zoiets gezien,Enorm explosieve ontwikkeling.   ( 72)
Jaap (Enkhuizen) -- 28-06-2026 14:10
Re: Monsterlijke Cb gisterenavond en giga onweersneus vannacht.   ( 165)
Rick (Andelst) ( 9m) -- 28-06-2026 13:43
Continu gegrom van de bui vannacht   ( 43)
Erik (Bennekom) -- 28-06-2026 14:52