Re: Monsterlijke Cb gisterenavond en giga onweersneus vannacht.

Bericht van: Jaap (Enkhuizen) , 28-06-2026 13:10 

half uurtje voor het los ging.Rond 22.00 uur



Bericht laatst bijgewerkt: 28-06-2026 13:11

Monsterlijke Cb gisterenavond en giga onweersneus vannacht.   ( 1089)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 28-06-2026 12:31
Hier stak ook iets tussen het venster   ( 531)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 28-06-2026 12:33
Re: Monsterlijke Cb gisterenavond en giga onweersneus vannacht.   ( 285)
Jaap (Enkhuizen) -- 28-06-2026 13:10
  Prachtig!  
Joris (Wormer) -- 28-06-2026 13:20
  Mooi uitzicht had je daar Jaap!  
Jan (Workum, FRL) -- 28-06-2026 13:31
Ja nooit zoiets gezien,Enorm explosieve ontwikkeling.   ( 72)
Jaap (Enkhuizen) -- 28-06-2026 14:10
Re: Monsterlijke Cb gisterenavond en giga onweersneus vannacht.   ( 164)
Rick (Andelst) ( 9m) -- 28-06-2026 13:43
Continu gegrom van de bui vannacht   ( 42)
Erik (Bennekom) -- 28-06-2026 14:52