Hoeveel heb je opgevangen, Hans?

Bericht van: Harro (Winsum Gn) , 28-06-2026 17:46 


Bijna 100mm in omgeving Abcoude   ( 985)
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 17:27
Er bleven hier maar nieuwe buien ontstaan en overtrekken in&om Diemen   ( 246)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 28-06-2026 17:40
  Hoeveel heb je opgevangen, Hans?  
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 17:46
Ik heb geen regenmeter. Niet goed mogelijk op 6e van 8 etages.   ( 123)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 28-06-2026 18:06
Re: Ik heb geen regenmeter. Niet goed mogelijk op 6e van 8 etages.   ( 77)
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 18:32
Re: Bijna 100mm in omgeving Abcoude   ( 186)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:49
Re: Bijna 100mm in omgeving Abcoude   ( 138)
Vincent (Vinkeveen) -- 28-06-2026 18:16
  Ik zat juist in Deurningen en daar was helemaal niets!  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 28-06-2026 18:36
Hier 15 uur aaneen onweer gehoord   ( 83)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 28-06-2026 18:48
De regenmeter was twee keer gevuld   ( 78)
Roos (Mijdrecht) -- 28-06-2026 18:55