De regenmeter was twee keer gevuld

Bericht van: Roos (Mijdrecht) , 28-06-2026 18:55 

En dat is een ouderwetse, dus heel nauwkeurig kan ik het niet doorgeven. Het ligt wel in de buurt van de metingen in Abcoude natuurlijk, maar als je naar alle meldingen op de alarm monitor kijkt van gisteravond en vannacht was het nog net een tikkeltje heftiger bij jullie en in Vinkeveen.


Bijna 100mm in omgeving Abcoude   ( 1154)
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 17:27
Er bleven hier maar nieuwe buien ontstaan en overtrekken in&om Diemen   ( 295)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 28-06-2026 17:40
  Hoeveel heb je opgevangen, Hans?  
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 17:46
Ik heb geen regenmeter. Niet goed mogelijk op 6e van 8 etages.   ( 161)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 28-06-2026 18:06
Re: Ik heb geen regenmeter. Niet goed mogelijk op 6e van 8 etages.   ( 115)
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 18:32
Re: Bijna 100mm in omgeving Abcoude   ( 221)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:49
Re: Bijna 100mm in omgeving Abcoude   ( 178)
Vincent (Vinkeveen) -- 28-06-2026 18:16
  Ik zat juist in Deurningen en daar was helemaal niets!  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 28-06-2026 18:36
Hier 15 uur aaneen onweer gehoord   ( 138)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 28-06-2026 18:48
De regenmeter was twee keer gevuld   ( 134)
Roos (Mijdrecht) -- 28-06-2026 18:55