Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Ik heb geen regenmeter. Niet goed mogelijk op 6e van 8 etages.
Bericht van: Hans (Diemen) , 28-06-2026 18:06
Maar dat wordt meer dan goedgemaakt door uitzicht.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Bijna 100mm in omgeving Abcoude
(
982)
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 17:27
Er bleven hier maar nieuwe buien ontstaan en overtrekken in&om Diemen
(
246)
Hans (Diemen)
(
-1m)
-- 28-06-2026 17:40
Hoeveel heb je opgevangen, Hans?
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 17:46
Ik heb geen regenmeter. Niet goed mogelijk op 6e van 8 etages.
(
122)
Hans (Diemen)
(
-1m)
-- 28-06-2026 18:06
Re: Ik heb geen regenmeter. Niet goed mogelijk op 6e van 8 etages.
(
76)
Harro (Winsum Gn) -- 28-06-2026 18:32
Re: Bijna 100mm in omgeving Abcoude
(
185)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:49
Een van de zwaarste onweerssituaties van de 21ste eeuw vermoed ik.
(
434)
Novi (Meppel) -- 28-06-2026 17:51
Re: Bijna 100mm in omgeving Abcoude
(
135)
Vincent (Vinkeveen) -- 28-06-2026 18:16
Ik zat juist in Deurningen en daar was helemaal niets!
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 28-06-2026 18:36
Hier 15 uur aaneen onweer gehoord
(
81)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 28-06-2026 18:48
De regenmeter was twee keer gevuld
(
77)
Roos (Mijdrecht) -- 28-06-2026 18:55