Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....

Bericht van: JC (Bocholt/B-Limburg) , 27-12-2005 01:20 

Geen buien gehad dan tegen 17:00 uur?

Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 874)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:18
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 863)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 27-12-2005 01:28
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 583)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:44
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 626)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:20
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 585)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:37
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 586)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:47
Re : Bijna hetzelfde verhaal van ons 3en.   ( 592)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:51
al met al.. mooie witte kerst dus voor ons,.. 😉   ( 564)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:53
Re : Over die foto's....   ( 577)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 27-12-2005 01:49
Re : Over die foto's....   ( 588)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:53