Re : Bijna hetzelfde verhaal van ons 3en.

Bericht van: Dick (Eijsden) , 27-12-2005 01:51 

Enóf weerwoorders op dezelfde lijn kunnen zitten. Daar heb je geen 6 uren runs voor nodig m.i.!!!!

Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 873)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:18
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 863)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 27-12-2005 01:28
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 583)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:44
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 625)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:20
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 585)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:37
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 586)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:47
Re : Bijna hetzelfde verhaal van ons 3en.   ( 592)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:51
al met al.. mooie witte kerst dus voor ons,.. 😉   ( 564)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:53
Re : Over die foto's....   ( 577)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 27-12-2005 01:49
Re : Over die foto's....   ( 588)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:53