Re : Over die foto's....

Bericht van: Dick (Eijsden) , 27-12-2005 01:53 

Juist diƩ bedoelde ik!!!!. Prachtige exemplaren hoor en zo herkenbaar.

Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 874)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:18
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 863)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 27-12-2005 01:28
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 586)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:44
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 627)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:20
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 588)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:37
Re : Krijgt Z. Limburg nog met ....   ( 588)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:47
Re : Bijna hetzelfde verhaal van ons 3en.   ( 593)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:51
al met al.. mooie witte kerst dus voor ons,.. 😉   ( 566)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 27-12-2005 01:53
Re : Over die foto's....   ( 578)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 27-12-2005 01:49
Re : Over die foto's....   ( 590)
Dick (Eijsden) -- 27-12-2005 01:53