Re : Dit gebied in de cirkel

Bericht van: Peter(Hengelo-ov) , 14-06-2006 21:48 

zou dat nog wat voor de veluwe kunnen zijn ?
Of zou het weer langs mij heen gaan ?


Ben er bang voor, maar wie weet. Ik denk dat alles een beetje richting achterhoek/twenthe gaat.

Dit gebied in de cirkel   ( 1245)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:47
Re : Dit gebied in de cirkel   ( 800)
Peter(Hengelo-ov) -- 14-06-2006 21:48
Re : Dit gebied in de cirkel   ( 985)
Janusz (Arnhem) -- 14-06-2006 22:16
Re : Ik denk.   ( 772)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 14-06-2006 21:48
Re : Ik denk.   ( 730)
Georges (Lommel) -- 14-06-2006 22:03
  Wat denk jezelf?  
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 21:49
Re : Wat denk jezelf?   ( 750)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:51
Heel goed BJ 😉   ( 714)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 21:51
Re : Heel goed BJ 😉   ( 748)
Bert(Apeldoorn) -- 14-06-2006 21:57
Re : Heel goed BJ 😉   ( 727)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 22:04
Re : Heel goed BJ 😉   ( 960)
Wilber (Ulft) -- 14-06-2006 21:56
Takkie zegt dan :   ( 753)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:57
Re : Heel goed BJ 😉   ( 745)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 14-06-2006 21:58
Jammer,ik vind het ontzettend jammer   ( 795)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-06-2006 22:00
Re : Jammer,ik vind het ontzettend jammer   ( 912)
Wilber (Ulft) -- 14-06-2006 22:16
Re : Heel goed BJ 😉   ( 699)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:54