Re : Heel goed BJ 😉

Bericht van: Arjen (Jessheim, Noorwegen) , 14-06-2006 22:04 

Buien drijven niet op het 300Hpa vlak beste man... Maar voornamelijk op het 500Hpa vlak... Dus die zone zwaait straks keurig over de achterhoek, misschien Twente Duitsland in 😉

Dit gebied in de cirkel   ( 1245)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:47
Re : Dit gebied in de cirkel   ( 799)
Peter(Hengelo-ov) -- 14-06-2006 21:48
Re : Dit gebied in de cirkel   ( 985)
Janusz (Arnhem) -- 14-06-2006 22:16
Re : Ik denk.   ( 772)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 14-06-2006 21:48
Re : Ik denk.   ( 730)
Georges (Lommel) -- 14-06-2006 22:03
  Wat denk jezelf?  
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 21:49
Re : Wat denk jezelf?   ( 750)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:51
Heel goed BJ 😉   ( 714)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 21:51
Re : Heel goed BJ 😉   ( 748)
Bert(Apeldoorn) -- 14-06-2006 21:57
Re : Heel goed BJ 😉   ( 727)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 22:04
Re : Heel goed BJ 😉   ( 959)
Wilber (Ulft) -- 14-06-2006 21:56
Takkie zegt dan :   ( 753)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:57
Re : Heel goed BJ 😉   ( 745)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 14-06-2006 21:58
Jammer,ik vind het ontzettend jammer   ( 793)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-06-2006 22:00
Re : Jammer,ik vind het ontzettend jammer   ( 911)
Wilber (Ulft) -- 14-06-2006 22:16
Re : Heel goed BJ 😉   ( 697)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:54