Takkie zegt dan :

Bericht van: Bert Jan uit Heerde , 14-06-2006 21:57 

ut wordt niks...
www.meteostationheerde.eu

Dit gebied in de cirkel   ( 1245)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:47
Re : Dit gebied in de cirkel   ( 799)
Peter(Hengelo-ov) -- 14-06-2006 21:48
Re : Dit gebied in de cirkel   ( 985)
Janusz (Arnhem) -- 14-06-2006 22:16
Re : Ik denk.   ( 771)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 14-06-2006 21:48
Re : Ik denk.   ( 729)
Georges (Lommel) -- 14-06-2006 22:03
  Wat denk jezelf?  
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 21:49
Re : Wat denk jezelf?   ( 749)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:51
Heel goed BJ 😉   ( 713)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 21:51
Re : Heel goed BJ 😉   ( 747)
Bert(Apeldoorn) -- 14-06-2006 21:57
Re : Heel goed BJ 😉   ( 726)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 14-06-2006 22:04
Re : Heel goed BJ 😉   ( 959)
Wilber (Ulft) -- 14-06-2006 21:56
Takkie zegt dan :   ( 753)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:57
Re : Heel goed BJ 😉   ( 744)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 14-06-2006 21:58
Jammer,ik vind het ontzettend jammer   ( 793)
Harry (Echtenerbrug) -- 14-06-2006 22:00
Re : Jammer,ik vind het ontzettend jammer   ( 911)
Wilber (Ulft) -- 14-06-2006 22:16
Re : Heel goed BJ 😉   ( 697)
Bert Jan uit Heerde -- 14-06-2006 21:54