Alhoewel, ik vind dat er in 'huh' ook een beetje ongeloof insluipt terwijl dat bij 'tiens' niet zo is.
Enfin, 't is een kwestie van aanvoelen he !
)
Haha, komt van het Frans he
( 628)
. Ik zat ookal in
( 716)
. Ik zat ookal in
( 673)
. Ik zat ookal in
( 557)
( 767)
( 923)