Klopt

Bericht van: Saskia (Diepenveen)  - moderator - , 25-05-2009 15:19 

Die cijfers moet je ook niet te letterlijk nemen.
Het is iig een indicatie dat er veel neerslag kan vallen.
Bericht laatst bijgewerkt: 25-05-2009 15:24

Zonder comment ....   ( 1693)
Gerard(Sluis, Z-Vl) -- 25-05-2009 14:53
Re : Zonder comment ....   ( 811)
Jesper (Harderwijk,GLD) -- 25-05-2009 14:59
Re : Zonder comment ....   ( 692)
Gerard(Sluis, Z-Vl) -- 25-05-2009 15:00
Re : Zonder comment ....   ( 654)
Jesper (Harderwijk,GLD) -- 25-05-2009 15:02
In Belgie gaat het lekker tekeer....   ( 712)
Sven (Edegem, Antw) -- 25-05-2009 15:08
Klopt   ( 652)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 25-05-2009 15:19
  0mm hier, heb je ook die van 06..12u?  
Roy (Sint Maarten) -- 25-05-2009 14:59
Zelf maar even gezocht...   ( 815)
Roy (Sint Maarten) -- 25-05-2009 15:15
Re : Zonder comment ....   ( 583)
Nick (Wierden) -- 25-05-2009 15:01