Re: Dus wat er nu op me afkomt is voorspel?

Bericht van: Roy (Sint Maarten, Noord Holland) , 02-06-2026 11:45 

Nou, dan ben ik benieuwd naar het hoofdgerecht einde van de middag!

Dat is voorspel inderdaad en je wordt er waarschijnlijk nat van 😉


Plenst lekker door in Breukelen   ( 971)
Jeroen (Breukelen) -- 02-06-2026 10:25
  Maarssen doet mee.  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 02-06-2026 10:34
Dus wat er nu op me afkomt is voorspel?   ( 576)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 02-06-2026 10:37
Er wordt ook wel een tegen de middag warm/diner gegeten   ( 417)
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 10:44
Re: Dus wat er nu op me afkomt is voorspel?   ( 334)
Guus (Drachten) -- 02-06-2026 10:48
Re: Dus wat er nu op me afkomt is voorspel?   ( 177)
Roy (Sint Maarten, Noord Holland) -- 02-06-2026 11:45
Viespeukje.   ( 119)
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 12:03
Frank begon! 😉   ( 93)
Roy (Sint Maarten, Noord Holland) -- 02-06-2026 12:13
  Hier ook flinke plensregen, 6 mm en counting  
Robin (Tiel) -- 02-06-2026 10:47
Hier al 9mm aan plensregens 🙂   ( 190)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 02-06-2026 10:52
Naargeestige dag   ( 333)
Peter (Haarlem) -- 02-06-2026 11:01
Hier nog zeer aangenaam   ( 219)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 02-06-2026 11:05
Re: Naargeestige dag   ( 89)
Roy (Sint Maarten, Noord Holland) -- 02-06-2026 11:46
  Re: Landsmeer 2 mm en meer onderweg  
Frank (Landsmeer) -- 02-06-2026 11:07
  11 mm opgevangen uit een smalle maar intense lijn  
Tico (Rotterdam) -- 02-06-2026 11:17
2.5 mm tot nu toe ....   ( 64)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 02-06-2026 11:23
  In Amersfoort nu ook flinke plensbui  
Eva (Apeldoorn) -- 02-06-2026 11:18
Heerlijk! Al 4,9 mm ☔   ( 88)
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 02-06-2026 11:40
  6.1 mm tot nu toe  
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 02-06-2026 11:49