37mm? Op Wunderground max 13-17mm

Bericht van: Stefan (Wezep) , 02-06-2026 18:06 



Wolkbreuk in Elburg en van 20,5 graden naar 15,7 graden   ( 948)
Niels (Elburg) -- 02-06-2026 17:52
  Re: Sneek - Verfrissende bui, paar rommels, 6.8mm  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-06-2026 17:58
37mm? Op Wunderground max 13-17mm   ( 364)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 02-06-2026 18:06
Misschien was de koffie koud van het eeuwige wachten op onweer? 😉   ( 171)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-06-2026 18:14
Re: 37mm? Op Wunderground max 13-17mm   ( 217)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 02-06-2026 18:18
Re: 37mm? Op Wunderground max 13-17mm   ( 197)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 02-06-2026 18:19
Re: 37mm? Op Wunderground max 13-17mm   ( 117)
Niels (Elburg) -- 02-06-2026 19:06
Re: 37mm? Op Wunderground max 13-17mm   ( 105)
Niels (Elburg) -- 02-06-2026 19:25
Re: 37mm? Op Wunderground max 13-17mm   ( 136)
Niels (Elburg) -- 02-06-2026 19:00
Flinke bui, in paar minuten 6+mm met onweer!   ( 141)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-06-2026 18:16
Radar meeste voor Duitse grensstreek, zie onderzoek van Jan (Nijmegen)   ( 153)
Ronald (Groningen) -- 02-06-2026 18:26
Onweersbui gehad hier, 9 mm voorlopig   ( 110)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-06-2026 18:36