Of een downburst

Bericht van: Bart (Abcoude) , 03-06-2026 11:32 

https://www.msn.com/it-it/notizie/italia/roma-il-quartiere-montesacro-investito-dal-downburst-danni-e-alberi-divelti/vi-AA24HZWX


Tornado Rome   ( 1296)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 11:12
Of een downburst   ( 583)
Bart (Abcoude) -- 03-06-2026 11:32
beelden   ( 676)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 11:39
Re: beelden   ( 499)
Eric, Rotterdam -- 03-06-2026 11:57
meer beelden   ( 597)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 12:07
Re: meer beelden   ( 429)
Eric, Rotterdam -- 03-06-2026 12:09
Deze is overduidelijk   ( 419)
Ronald (Groningen) -- 03-06-2026 12:11
Ik heb geen Facebook. Wil dit ook zo houden maar zijn er   ( 159)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 03-06-2026 15:54
Re: Ik heb geen Facebook. Wil dit ook zo houden maar zijn er   ( 161)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 15:55