Re: Ik heb geen Facebook. Wil dit ook zo houden maar zijn er

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 03-06-2026 15:55 

geen idee helaas.

https://www.facebook.com/francois.debets.7/

Tornado Rome   ( 1306)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 11:12
Of een downburst   ( 585)
Bart (Abcoude) -- 03-06-2026 11:32
beelden   ( 677)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 11:39
Re: beelden   ( 500)
Eric, Rotterdam -- 03-06-2026 11:57
meer beelden   ( 598)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 12:07
Re: meer beelden   ( 431)
Eric, Rotterdam -- 03-06-2026 12:09
Deze is overduidelijk   ( 421)
Ronald (Groningen) -- 03-06-2026 12:11
Ik heb geen Facebook. Wil dit ook zo houden maar zijn er   ( 163)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 03-06-2026 15:54
Re: Ik heb geen Facebook. Wil dit ook zo houden maar zijn er   ( 166)
leviathanfd (Heerlen) -- 03-06-2026 15:55