Stuur al dat water maar naar hier ...' t is hoogstnodig hoor

Bericht van: luk@sinaai , 03-06-2026 17:34 

3D-wolken en 3D-bliksemfotografie

Als dit nou eens uitkomt   ( 2299)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 03-06-2026 15:29
Ik hoop het voor je, hoeveel had je in mei? En nu juno?   ( 437)
Stefan (Winsum) -- 03-06-2026 15:32
Re: Ik hoop het voor je, hoeveel had je in mei? En nu juno?   ( 411)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 03-06-2026 15:40
  Stuk meer; mei 72mm en juno nu 9,2mm  
Stefan (Winsum) -- 03-06-2026 16:18
Sorry man..   ( 593)
luk@sinaai -- 03-06-2026 15:41
Inderdaad, tijd voor blanco neerslagkaarten   ( 233)
Stan (Oss) ( 7m) -- 03-06-2026 17:30
Via de Maas en het Schelde-Rijnkanaal is het kortst   ( 315)
Stan (Oss) ( 7m) -- 03-06-2026 17:50
Harmonie komt wat buien betreft nooit uit   ( 413)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-06-2026 16:43
Het is net de postcodeloterij 😉   ( 153)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 03-06-2026 18:26
  Re: Sneek mei 40 mm, juni nu 7.5 mm  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 03-06-2026 18:13
Re: Als dit nou eens uitkomt   ( 348)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-06-2026 18:48
Re: Als dit nou eens uitkomt   ( 84)
Jan (Workum, FRL) -- 03-06-2026 20:29
Zelfs die regenzone verpietert hier   ( 157)
Ronald (Groningen) -- 03-06-2026 19:23
Meer dan een paar druppels valt er niet   ( 106)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-06-2026 19:32