Graag Tact, meldingen van wel/geen onweer/regen in de actueel weer draden bundelen. En dit geldt ook voor actuele radar en satellietbeelden en wat er verder ook maar aan actueel weer gemeten of waargenomen wordt. Dit is puur om het forum overzichtelijk te houden.
Indien je slechts één of enkele foto's wilt tonen: kan ook in de actueel draden. Bij echt bijzondere foto's mag je ze apart posten, maar wacht een minuut of 10 na het hele of halve uur (zie ook dit bericht van Marcus).
Voor de volgende draad (om 21.30u dus): gebruik liefst deze titel (met aangepaste tijdstippen), dan is de draad ook duidelijk herkenbaar voor iedereen.
Quote selectie