ARPEGE 12z is van ongekende proporties voor zaterdag

Bericht van: Timo (Velp) , 23-06-2026 18:51 

Werkelijk onbegrijpelijk dat deze berekeningen mogelijk zijn.. 850 hPa temps 22-25 graden en aan de grond grootschalig 38-42 graden.



Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

ARPEGE 12z is van ongekende proporties voor zaterdag   ( 2098)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 18:51
Wou er net een draadje over starten. Knettergekke run idd   ( 888)
Roeland (Deurne - NL) -- 23-06-2026 18:56
Re: Wou er net een draadje over starten. Knettergekke run idd   ( 437)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 18:58
Opzich staat ARPEGE er niet alleen in qua 850's   ( 688)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 19:01
Vrijdag ook veertigers trouwens   ( 1083)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 18:56
Hier morgen al 36 C. Wat juni betreft hier uitzonderlijk.   ( 427)
Jorge (Middelburg) -- 23-06-2026 19:07
Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 283)
Sander (Boxtel) -- 23-06-2026 19:28
Re: Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 275)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2026 19:30
Re: Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 256)
Bas (Wageningse Berg) -- 23-06-2026 19:36
Re: Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 106)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2026 20:02
Ik vind dat echt jammer   ( 155)
Ronald (Groningen) -- 23-06-2026 20:08
Re: Ik vind dat echt jammer   ( 154)
Bas (Wageningse Berg) -- 23-06-2026 20:14
Re: Ik vind dat echt jammer   ( 108)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 20:14
Prima, laat maar komen. Als het moet, dan nu. Maar dan de rest   ( 313)
Arnaud (Doetinchem) -- 23-06-2026 19:30
Re: ARPEGE 12z is van ongekende proporties voor zaterdag   ( 334)
Ruben(Melle) -- 23-06-2026 19:37
Re: Nog 4 dagen doorbijten Ruben.   ( 214)
Rizky (Ninove) -- 23-06-2026 19:56