Re: Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 23-06-2026 20:02 

Eigenlijk een heel goed principe! Zeker ivm stedelijk hitte eiland...

Gaat ook hier de komende dagen spelen.

https://www.facebook.com/francois.debets.7/

ARPEGE 12z is van ongekende proporties voor zaterdag   ( 2456)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 18:51
Wou er net een draadje over starten. Knettergekke run idd   ( 1044)
Roeland (Deurne - NL) -- 23-06-2026 18:56
Re: Wou er net een draadje over starten. Knettergekke run idd   ( 495)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 18:58
Opzich staat ARPEGE er niet alleen in qua 850's   ( 788)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 19:01
Vrijdag ook veertigers trouwens   ( 1237)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 18:56
Hier morgen al 36 C. Wat juni betreft hier uitzonderlijk.   ( 481)
Jorge (Middelburg) -- 23-06-2026 19:07
Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 341)
Sander (Boxtel) -- 23-06-2026 19:28
Re: Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 330)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2026 19:30
Re: Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 318)
Bas (Wageningse Berg) -- 23-06-2026 19:36
Re: Aroege is altijd extreem. Met stormen ook regelmatig uitschieters   ( 161)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2026 20:02
Ik vind dat echt jammer   ( 253)
Ronald (Groningen) -- 23-06-2026 20:08
Re: Ik vind dat echt jammer   ( 287)
Bas (Wageningse Berg) -- 23-06-2026 20:14
Re: Ik vind dat echt jammer   ( 201)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 20:14
Prima, laat maar komen. Als het moet, dan nu. Maar dan de rest   ( 378)
Arnaud (Doetinchem) -- 23-06-2026 19:30
Re: ARPEGE 12z is van ongekende proporties voor zaterdag   ( 412)
Ruben(Melle) -- 23-06-2026 19:37
Re: Nog 4 dagen doorbijten Ruben.   ( 276)
Rizky (Ninove) -- 23-06-2026 19:56