Ik leef mee met de ouderen en mensen met gezondheidsproblemen

Bericht van: Jef (Zolder, Limburg) , 24-06-2026 13:21 

Tegen dat wij oud zijn zal het nog veel zwaarder zijn. Zonder airco leven zal onmogelijk worden.

Voor de rest is het koelen (voetbadje en aircooler) en aftellen tot maandag.

 


Weet je wat leuk is aan dit vochtige weer, 's ochtends en 's avonds   ( 1227)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 12:48
Ik leef mee met de ouderen en mensen met gezondheidsproblemen   ( 392)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-06-2026 13:21
Maar Marc is toch een oudere mens...   ( 205)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 13:44
Er leven heel wat ouderen uit de Benelux in Spanje   ( 188)
Maurits (Leeuwarden) -- 24-06-2026 13:48
Re: Er leven heel wat ouderen uit de Benelux in Spanje   ( 143)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-06-2026 13:51
Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 125)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-06-2026 14:11
Re: Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 83)
Jan (Workum, FRL) -- 24-06-2026 14:22
Re: Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 56)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 14:34
Ben net naar buiten gelopen bij 33,0 C. Stom natuurlijk...   ( 325)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 13:42
Wellicht beter om een GPS tracker in je broekzak te doen Frank   ( 198)
Ryan (Etten-Leur) -- 24-06-2026 13:47
  Dank je, en goede tip!  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 14:35
  😀 😀 (als beelddenker kwam dit leuk binnen)  
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 13:47
Ook wat last van de warmte, Nick😉 . Geen voetfetisch noch   ( 94)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 14:04