Tegen dat wij oud zijn zal het nog veel zwaarder zijn. Zonder airco leven zal onmogelijk worden.
Voor de rest is het koelen (voetbadje en aircooler) en aftellen tot maandag.
Quote selectie
(als beelddenker kwam dit leuk binnen)
. Geen voetfetisch noch
( 94)