Op den duur went je lichaam er waarschijnlijk ook wel een beetje aan, maar naar mijn ervaring hebben daar sowieso veel meer huizen airco's als hier in Nederland om maar een voorbeeld te geven. Verder ook een ander ritme (niet voor niets siësta daar).
Quote selectie
(als beelddenker kwam dit leuk binnen)
. Geen voetfetisch noch
( 94)