Re: Er vallen veel hittedoden bij ons

Bericht van: Nick (Boutersem) , 24-06-2026 14:34 

Het is een kwestie van verkeerd bouwen en gebrek aan airco denk ik.

Is het niet gewoon door klimaatopwarming

 

Opbranding bedoel je 

https://independent.academia.edu/NickVanLiefferinge

Weet je wat leuk is aan dit vochtige weer, 's ochtends en 's avonds   ( 1228)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 12:48
Ik leef mee met de ouderen en mensen met gezondheidsproblemen   ( 392)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-06-2026 13:21
Maar Marc is toch een oudere mens...   ( 206)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 13:44
Er leven heel wat ouderen uit de Benelux in Spanje   ( 189)
Maurits (Leeuwarden) -- 24-06-2026 13:48
Re: Er leven heel wat ouderen uit de Benelux in Spanje   ( 144)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-06-2026 13:51
Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 125)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-06-2026 14:11
Re: Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 83)
Jan (Workum, FRL) -- 24-06-2026 14:22
Re: Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 57)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 14:34
Ben net naar buiten gelopen bij 33,0 C. Stom natuurlijk...   ( 326)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 13:42
Wellicht beter om een GPS tracker in je broekzak te doen Frank   ( 199)
Ryan (Etten-Leur) -- 24-06-2026 13:47
  Dank je, en goede tip!  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 14:35
  😀 😀 (als beelddenker kwam dit leuk binnen)  
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 13:47
Ook wat last van de warmte, Nick😉 . Geen voetfetisch noch   ( 94)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 14:04