Re: Er vallen veel hittedoden bij ons

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 24-06-2026 14:22 

Het is een kwestie van verkeerd bouwen en gebrek aan airco denk ik.

Is het niet gewoon door klimaatopwarming? Je moet wel een zeer vooruitziende blik hebben gehad als architect of bouwer om in de jaren '70 of '80 woningen klimaatbestendig te bouwen.


Weet je wat leuk is aan dit vochtige weer, 's ochtends en 's avonds   ( 1228)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 12:48
Ik leef mee met de ouderen en mensen met gezondheidsproblemen   ( 392)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-06-2026 13:21
Maar Marc is toch een oudere mens...   ( 206)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 13:44
Er leven heel wat ouderen uit de Benelux in Spanje   ( 189)
Maurits (Leeuwarden) -- 24-06-2026 13:48
Re: Er leven heel wat ouderen uit de Benelux in Spanje   ( 144)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 24-06-2026 13:51
Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 125)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-06-2026 14:11
Re: Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 84)
Jan (Workum, FRL) -- 24-06-2026 14:22
Re: Er vallen veel hittedoden bij ons   ( 57)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 14:34
Ben net naar buiten gelopen bij 33,0 C. Stom natuurlijk...   ( 326)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 13:42
Wellicht beter om een GPS tracker in je broekzak te doen Frank   ( 199)
Ryan (Etten-Leur) -- 24-06-2026 13:47
  Dank je, en goede tip!  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 14:35
  😀 😀 (als beelddenker kwam dit leuk binnen)  
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 24-06-2026 13:47
Ook wat last van de warmte, Nick😉 . Geen voetfetisch noch   ( 94)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 14:04