Ik was er vorig jaar bij 39 graden..

Bericht van: Wim (Tull en 't Waal) , 25-06-2026 14:15 

Ergens in een airbnb in het centrum vanwege mijn werk.

Zonder airco en de slaapkamer was aan de wegkant zo'n 50 meter van een café verwijderd. 

Ik heb wel eens beter geslapen is een understatement 😁


Parijs nu 40 C   ( 1527)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:10
  Je zelf aanpassen aan de temperatuur.  
Joost (Gouda) ( -6m) -- 25-06-2026 14:11
  Of gewoon oververhit neervallen  
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 14:32
Ik was er vorig jaar bij 39 graden..   ( 603)
Wim (Tull en 't Waal) -- 25-06-2026 14:15
  Herrie en hitte dus....verschrikkelijk...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:16
Maak van die drie dagen maar vijf dagen   ( 734)
Bas (Wageningse Berg) -- 25-06-2026 14:24
  Ongelooflijk zeg.... dank voor het delen...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 15:20
Re: Parijs nu 40 C   ( 277)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 25-06-2026 14:27
  Gisteren ook al 40 °C  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 25-06-2026 14:29
Mijn ouders zijn nu hun lange zomervakantie aan het vieren in FR,   ( 441)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:31
Mijn ouders zijn naar het noorden van Normandië gereden   ( 329)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 25-06-2026 14:45