ze zaten afgelopen dagen in regio Montpellier en gaan nu weer geleidelijk noordwaarts te beginnen met een tussenstop in de buurt van Lyon.
Ze hebben al zoveel hitte gehad, niet normaal. Ze komen dientengevolge al iets eerder dan gepland terug richting Nederland, omdat ze 'hittemoe' zijn zoals ze aangaven.