Mijn ouders zijn nu hun lange zomervakantie aan het vieren in FR,

Bericht van: Dex (Duivendrecht) , 25-06-2026 14:31 

ze zaten afgelopen dagen in regio Montpellier en gaan nu weer geleidelijk noordwaarts te beginnen met een tussenstop in de buurt van Lyon.

Ze hebben al zoveel hitte gehad, niet normaal. Ze komen dientengevolge al iets eerder dan gepland terug richting Nederland, omdat ze 'hittemoe' zijn zoals ze aangaven.

Bericht laatst bijgewerkt: 25-06-2026 14:31

Parijs nu 40 C   ( 1527)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:10
  Je zelf aanpassen aan de temperatuur.  
Joost (Gouda) ( -6m) -- 25-06-2026 14:11
  Of gewoon oververhit neervallen  
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 14:32
Ik was er vorig jaar bij 39 graden..   ( 603)
Wim (Tull en 't Waal) -- 25-06-2026 14:15
  Herrie en hitte dus....verschrikkelijk...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:16
Maak van die drie dagen maar vijf dagen   ( 734)
Bas (Wageningse Berg) -- 25-06-2026 14:24
  Ongelooflijk zeg.... dank voor het delen...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 15:20
Re: Parijs nu 40 C   ( 277)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 25-06-2026 14:27
  Gisteren ook al 40 °C  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 25-06-2026 14:29
Mijn ouders zijn nu hun lange zomervakantie aan het vieren in FR,   ( 442)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:31
Mijn ouders zijn naar het noorden van Normandië gereden   ( 330)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 25-06-2026 14:45