Re: Parijs nu 40 C

Bericht van: Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) , 25-06-2026 14:27 

Was daar vorig jaar toen het bijna 40°C was. Geen pretje om 40.000 stappen in te lopen 😀 

 

Daarom blij dat de hittegolf er nu is en niet wanneer ik er volgende week weer ben.


Parijs nu 40 C   ( 1527)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:10
  Je zelf aanpassen aan de temperatuur.  
Joost (Gouda) ( -6m) -- 25-06-2026 14:11
  Of gewoon oververhit neervallen  
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 14:32
Ik was er vorig jaar bij 39 graden..   ( 602)
Wim (Tull en 't Waal) -- 25-06-2026 14:15
  Herrie en hitte dus....verschrikkelijk...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:16
Maak van die drie dagen maar vijf dagen   ( 733)
Bas (Wageningse Berg) -- 25-06-2026 14:24
  Ongelooflijk zeg.... dank voor het delen...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 15:20
Re: Parijs nu 40 C   ( 277)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 25-06-2026 14:27
  Gisteren ook al 40 °C  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 25-06-2026 14:29
Mijn ouders zijn nu hun lange zomervakantie aan het vieren in FR,   ( 441)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:31
Mijn ouders zijn naar het noorden van Normandië gereden   ( 329)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 25-06-2026 14:45