Mijn ouders zijn naar het noorden van Normandië gereden

Bericht van: Rick (Roermond) , 25-06-2026 14:45 

en zitten nu al 2 dagen in 23 gr met zon en houden het natuurlijk prima vol. Ik geloofde eerst niet dat het daar zoveel koeler kon zijn en dacht mogelijk dat de verwachtingen een verkeerd 'prikpunt' hadden, maar de zeebries doet veel daar met de temperatuur.

Bericht laatst bijgewerkt: 25-06-2026 14:46

Parijs nu 40 C   ( 1527)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:10
  Je zelf aanpassen aan de temperatuur.  
Joost (Gouda) ( -6m) -- 25-06-2026 14:11
  Of gewoon oververhit neervallen  
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 14:32
Ik was er vorig jaar bij 39 graden..   ( 603)
Wim (Tull en 't Waal) -- 25-06-2026 14:15
  Herrie en hitte dus....verschrikkelijk...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 14:16
Maak van die drie dagen maar vijf dagen   ( 734)
Bas (Wageningse Berg) -- 25-06-2026 14:24
  Ongelooflijk zeg.... dank voor het delen...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 15:20
Re: Parijs nu 40 C   ( 277)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 25-06-2026 14:27
  Gisteren ook al 40 °C  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 25-06-2026 14:29
Mijn ouders zijn nu hun lange zomervakantie aan het vieren in FR,   ( 441)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:31
Mijn ouders zijn naar het noorden van Normandië gereden   ( 330)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 25-06-2026 14:45