en zitten nu al 2 dagen in 23 gr met zon en houden het natuurlijk prima vol. Ik geloofde eerst niet dat het daar zoveel koeler kon zijn en dacht mogelijk dat de verwachtingen een verkeerd 'prikpunt' hadden, maar de zeebries doet veel daar met de temperatuur.