Daar niet bij moeten. Een hittegolf van twee weken met een oostenwindje, lage luchtvochtigheid en 35 graden is echt wat anders dan de hittegolf van nu. Vergelijk nu met de vorige (regionale) hittegolf bijvoorbeeld.