Daar niet bij moeten. Een hittegolf van twee weken met een oostenwindje, lage luchtvochtigheid en 35 graden is echt wat anders dan de hittegolf van nu. Vergelijk nu met de vorige (regionale) hittegolf bijvoorbeeld.
Daar heb ik over gedacht, maar heb ik voor mijn eigen station geen makkelijk toegankelijke data van en neem je dan de hoogste RV van de dag of een gemiddelde RV?
Vandaar de opmerking dat het zo ingewikkeld gemaakt kan worden als je maar wil, maar dat het ook redelijk gemakkelijk uitvoerbaar moet zijn als je dingen wil vergelijken.
Enfin, ik wacht verdere feedback af (Tom heeft een goed punt over de Tx categorieën waar ik zeker wat mee kan).