Rondje tact 20.00u?

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 26-06-2026 19:59 

Hier is het een lekkere 23,3C en bewolkt. Want er zit in de vallei naast ons een bui, die vallei heet Val d’Herens. (hoop ik ook ooit nog eens naartoe te gaan)

De tmax lag hier rond de 27,1C. Een stuk beter dan de Benelux maar heet zat met de hoge luchtvochtigheid hier.

Nog een foto van gisteren want vandaag hadden we even een rust dag:



Rondje tact 20.00u?   ( 681)
Hadassah (Waddinxveen) -- 26-06-2026 19:59
  Nog altijd niet te harden hier, tact: 35,0°C…  
Robin (Tiel) -- 26-06-2026 20:01
Tact 34 graden, ontzettend benauwd   ( 163)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 26-06-2026 20:02
Bedankt! Het is hier werkelijk waar schitterend!   ( 39)
Hadassah (Waddinxveen) -- 26-06-2026 20:42
33,2 voor hier zeer fors!   ( 349)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 20:03
Zo voelt dat dus Stefan!   ( 159)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 20:11
Hahaha ja weet ik eindelijk hoe het is in Doeti-Suriname!   ( 29)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 21:07
  Re: Tact 21°C in Wissant, zalig! Thuis nog 32°C  
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 26-06-2026 20:05
  Tact 36,6°C.. gevoelstemp nog ruim 43°C  
Timo (Velp) ( 18m) -- 26-06-2026 20:07
Tact 35,0 en normvervaging...   ( 210)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 20:08
Had ik vanavond ook. 28 C buiten en ik vond het "ietwat frisjes?"   ( 9)
Jorge (Middelburg) -- 26-06-2026 22:12
Re: Rondje tact 20.00u? Tact 28.5 max 39.9.   ( 69)
maarten (lisse) -- 26-06-2026 20:21
Graad of 35   ( 124)
Lars (Harlingen) -- 26-06-2026 20:31
Tact 35°C. Rv 57% Dauwpunt 24,5°C   ( 99)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 26-06-2026 20:33