Hier is het een lekkere 23,3C en bewolkt. Want er zit in de vallei naast ons een bui, die vallei heet Val d’Herens. (hoop ik ook ooit nog eens naartoe te gaan)
De tmax lag hier rond de 27,1C. Een stuk beter dan de Benelux maar heet zat met de hoge luchtvochtigheid hier.
Nog een foto van gisteren want vandaag hadden we even een rust dag: