Onder de overkapping. We zitten hier nog heerlijk buiten te genieten. Een stuk warmer dan de afgelopen tijd met die NO'er op avond. Doet mij denken aan Egypte, daar was het s nachts vaak nog 30 graden en koelde het nauwelijks af.