Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Had ik vanavond ook. 28 C buiten en ik vond het "ietwat frisjes?"
Bericht van: Jorge (Middelburg) , 26-06-2026 22:12
Echt waar, raar dat het zo snel gaat.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Rondje tact 20.00u?
(
687)
Hadassah (Waddinxveen) -- 26-06-2026 19:59
Nog altijd niet te harden hier, tact: 35,0°C…
Robin (Tiel) -- 26-06-2026 20:01
Tact 34 graden, ontzettend benauwd
(
164)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 26-06-2026 20:02
Bedankt! Het is hier werkelijk waar schitterend!
(
40)
Hadassah (Waddinxveen) -- 26-06-2026 20:42
33,2 voor hier zeer fors!
(
351)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 20:03
Zo voelt dat dus Stefan!
(
161)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 26-06-2026 20:11
Hahaha ja weet ik eindelijk hoe het is in Doeti-Suriname!
(
31)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 21:07
Re: Tact 21°C in Wissant, zalig! Thuis nog 32°C
Jeroen (Zwevegem)
(
41m)
-- 26-06-2026 20:05
Tact 36,6°C.. gevoelstemp nog ruim 43°C
Timo (Velp)
(
18m)
-- 26-06-2026 20:07
Tact 35,0 en normvervaging...
(
212)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 26-06-2026 20:08
Had ik vanavond ook. 28 C buiten en ik vond het "ietwat frisjes?"
(
12)
Jorge (Middelburg) -- 26-06-2026 22:12
Re: Rondje tact 20.00u? Tact 28.5 max 39.9.
(
70)
maarten (lisse) -- 26-06-2026 20:21
Graad of 35
(
126)
Lars (Harlingen) -- 26-06-2026 20:31
Tact 35°C. Rv 57% Dauwpunt 24,5°C
(
101)
Tomas (Dilsen-Stokkem)
(
35m)
-- 26-06-2026 20:33