Tact 35°C. Rv 57% Dauwpunt 24,5°C

Bericht van: Tomas (Dilsen-Stokkem) , 26-06-2026 20:33 

En een warme wind. 

Zelden zo warm meegemaakt na 20h.


Bericht laatst bijgewerkt: 26-06-2026 20:33
De fanatieke regenliefhebber uit Limburg met een hekel aan zomerweer

Rondje tact 20.00u?   ( 681)
Hadassah (Waddinxveen) -- 26-06-2026 19:59
  Nog altijd niet te harden hier, tact: 35,0°C…  
Robin (Tiel) -- 26-06-2026 20:01
Tact 34 graden, ontzettend benauwd   ( 163)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 26-06-2026 20:02
Bedankt! Het is hier werkelijk waar schitterend!   ( 40)
Hadassah (Waddinxveen) -- 26-06-2026 20:42
33,2 voor hier zeer fors!   ( 349)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 20:03
Zo voelt dat dus Stefan!   ( 159)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 20:11
Hahaha ja weet ik eindelijk hoe het is in Doeti-Suriname!   ( 29)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 21:07
  Re: Tact 21°C in Wissant, zalig! Thuis nog 32°C  
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 26-06-2026 20:05
  Tact 36,6°C.. gevoelstemp nog ruim 43°C  
Timo (Velp) ( 18m) -- 26-06-2026 20:07
Tact 35,0 en normvervaging...   ( 210)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 20:08
Had ik vanavond ook. 28 C buiten en ik vond het "ietwat frisjes?"   ( 9)
Jorge (Middelburg) -- 26-06-2026 22:12
Re: Rondje tact 20.00u? Tact 28.5 max 39.9.   ( 69)
maarten (lisse) -- 26-06-2026 20:21
Graad of 35   ( 125)
Lars (Harlingen) -- 26-06-2026 20:31
Tact 35°C. Rv 57% Dauwpunt 24,5°C   ( 100)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 26-06-2026 20:33