Flink wat zon erbij ook en zoals over benauwd, de ozon en de smog het slaat enorm op m’n longen, die raken steeds voller. Er wordt wel eens geklaagd over de winter maar voor een astma en copd patiënten is dit zomerweer echt de ellende.