Re: 12u draad: Het dooit hier goed; Tact 31,2

Bericht van: Stefan (Winsum) , 27-06-2026 12:07 

Ja hier ook eindelijk ,  had vanochtend nog wel een bevroren waterleiding. 

Balen zeg, leiding niet gescheurd hoop ik? Ja het wordt toch tijd dat je de leiding gaat isoleren en voorzien van tracing in dit klimaat 😁


12u draad: Het dooit hier goed; Tact 31,2   ( 1046)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 12:02
Re: 12u draad: Het dooit hier goed; Tact 31,2   ( 232)
Frank (Landsmeer) -- 27-06-2026 12:04
Re: 12u draad: Het dooit hier goed; Tact 31,2   ( 148)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 12:07
Doorgekregen vanuit Middelkerke eerder deze ochtend   ( 679)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 27-06-2026 12:04
Re: Doorgekregen vanuit Middelkerke eerder deze ochtend   ( 379)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 12:08
Re: Doorgekregen vanuit Middelkerke eerder deze ochtend   ( 160)
Harry (Echtenerbrug) -- 27-06-2026 12:17
Deze foto verdiend een...   ( 149)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 12:27
  Ook een plusje van mij. Wat een plaat zeg  
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 12:29
Hier ook eindelijk de afkoeling, maar zonder veel excessen   ( 241)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 27-06-2026 12:08
Tact 29.2 en luchtvochtigheid 63%   ( 108)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 12:11
  Tact 34,1 C, je zweet bij elke beweging  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 12:18
Actuele positie thermisch lagedrukgebied   ( 428)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 12:19
Oosten dus...   ( 123)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 12:32
Re: frequente dreunen nog steeds in het NW   ( 149)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 27-06-2026 12:20
  Zon breekt weer wat door. Tact 29.6  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 27-06-2026 12:21
Flinke rode pit   ( 372)
Peter (Haarlem) -- 27-06-2026 12:25