Ja hier ook eindelijk , had vanochtend nog wel een bevroren waterleiding.
Balen zeg, leiding niet gescheurd hoop ik? Ja het wordt toch tijd dat je de leiding gaat isoleren en voorzien van tracing in dit klimaat