Re: Doorgekregen vanuit Middelkerke eerder deze ochtend

Bericht van: Stefan (Winsum) , 27-06-2026 12:08 

Zeilboot in het lichtspel


Wat een toffe plaat! Minder leuk voor het bootje aldaar en de mensen aan boord hehe.

Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 12:08

12u draad: Het dooit hier goed; Tact 31,2   ( 1046)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 12:02
Re: 12u draad: Het dooit hier goed; Tact 31,2   ( 232)
Frank (Landsmeer) -- 27-06-2026 12:04
Re: 12u draad: Het dooit hier goed; Tact 31,2   ( 147)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 12:07
Doorgekregen vanuit Middelkerke eerder deze ochtend   ( 679)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 27-06-2026 12:04
Re: Doorgekregen vanuit Middelkerke eerder deze ochtend   ( 379)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 12:08
Re: Doorgekregen vanuit Middelkerke eerder deze ochtend   ( 160)
Harry (Echtenerbrug) -- 27-06-2026 12:17
Deze foto verdiend een...   ( 149)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 12:27
  Ook een plusje van mij. Wat een plaat zeg  
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 12:29
Hier ook eindelijk de afkoeling, maar zonder veel excessen   ( 241)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 27-06-2026 12:08
Tact 29.2 en luchtvochtigheid 63%   ( 108)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 12:11
  Tact 34,1 C, je zweet bij elke beweging  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 12:18
Actuele positie thermisch lagedrukgebied   ( 428)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 12:19
Oosten dus...   ( 123)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 12:32
Re: frequente dreunen nog steeds in het NW   ( 149)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 27-06-2026 12:20
  Zon breekt weer wat door. Tact 29.6  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 27-06-2026 12:21
Flinke rode pit   ( 372)
Peter (Haarlem) -- 27-06-2026 12:25