Ik hoop dat de buien in het westen nu niet de potentie verstoren onweer later hier. Dan heb ik niet de lusten, maar wel de lasten van nog een hete dag zonder mooie afsluiter
. Ik zal het van een MCS moeten hebben uit Belgie wat in de guidance stond, ik zie het echter niet (meer) terugkomen op de modellen?
* Uiteraard hoop ik dat wateroverlast en schade achterwege blijft. Maar na het schampschot van vorige week vrijdag hoop ik nu toch echt even op een schitterende onweersbui boven mijn hoofd.
Quote selectie