Ik vind voor mijn regio icond2 toch ook regelmatig kemels slaan. Het kan heel de dag vrijwel helder zijn terwijl het model 15u lang middelhoge bewolking berekent. Hetzelfde bij neerslag, amper signalen terwijl het op verschillende plaatsen dan wel tot buien komt.
Hm ja die ervaring heb ik niet, maar tegelijkertijd is jouw ervaring ook gewoon waar en bestaat. Voor jou dus geen goed model om te gebruiken. Ik vind harmonie vooral echt slecht geworden. Jammer.
Quote selectie