Harmonie bakt al heel lang niets van vele parameters, pak ICON-D2
Bericht van: Stefan (Winsum)
, 27-06-2026 13:42
In grote trekken een veel beter presterend model. Dat is al meer dan een jaar zo, maar HAR43 raakt steeds meer achterop. Bij een nieuwe update maar eens zien hoe het dan gaat. Stop met de focus op harmonie zou ik zeggen.