Harmonie bakt al heel lang niets van vele parameters, pak ICON-D2

Bericht van: Stefan (Winsum) , 27-06-2026 13:42 

In grote trekken een veel beter presterend model. Dat is al meer dan een jaar zo, maar HAR43 raakt steeds meer achterop. Bij een nieuwe update maar eens zien hoe het dan gaat. Stop met de focus op harmonie zou ik zeggen.


Harmonie VS de werkelijkheid   ( 2893)
Joël (Elst) -- 27-06-2026 13:30
rommeltje idd, ook in de lucht.   ( 640)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 13:34
Waar ze vandaan komen? De ene na de andere onweersbui ontstaat   ( 652)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 13:38
  Idd, maar hier nog steeds geen neerslag  
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 13:44
Re: rommeltje idd, ook in de lucht.   ( 323)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 13:41
Laatste ijskap lijkt hier bijna gepasseerd, dan weer zon   ( 365)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 27-06-2026 13:45
  Zon komt weer door. Tact snel omhoog: 31.2  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 27-06-2026 14:11
Hopelijk halen de buien in het westen niet potentie uit de lucht   ( 627)
Dennis (Breda) -- 27-06-2026 13:39
  Ook mijn zorg. Nog steeds bewolkt  
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 13:43
Bewolking waaiert flink uit vanuit de Kanaal-buien   ( 835)
Anthony (Rotterdam) -- 27-06-2026 13:47
Nu zonnig in het centrum. Gelijk warmer   ( 201)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 14:11
  Zeg dat, binnen 20 min 3°C erbij. Tact 30,0°C  
Anthony (Rotterdam) -- 27-06-2026 14:20
De wind is ook gedraaid naar NO   ( 104)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 14:36
Re: De wind is ook gedraaid naar NO   ( 83)
Richard (Gouda) -- 27-06-2026 14:52
Harmonie bakt al heel lang niets van vele parameters, pak ICON-D2   ( 923)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 13:42
Re: Harmonie bakt al heel lang niets van vele parameters, pak ICON-D2   ( 533)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 27-06-2026 14:05
Re: Harmonie VS de werkelijkheid   ( 304)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 14:24
Een redelijke misser   ( 258)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 14:41