Ik vind voor mijn regio icond2 toch ook regelmatig kemels slaan. Het kan heel de dag vrijwel helder zijn terwijl het model 15u lang middelhoge bewolking berekent. Hetzelfde bij neerslag, amper signalen terwijl het op verschillende plaatsen dan wel tot buien komt.
Quote selectie