en straat van nu.

In Nes (parkeerplaats Strandweg) is ruim een uur geleden deze boom gespleten door de bliksem, 50 meter verder lag nog versplinterd hout naast een daar geparkeerde auto.
Laatste foto is genomen van de achterkant van de op één na laatste bui.
En nog een prettige onweersnacht gewenst. 