Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Herkenbare plek Theo! Zonde.
Bericht van: Ronald (Groningen) , 27-06-2026 20:16
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Deze boom die ik in 1986 heb geplant, is naar de bliksem, uit de bui-
(
1488)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:07
Verschrikkelijk, wat zonde...
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 27-06-2026 20:08
Valt mee, er staat nog één vlak naast.
(
367)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:10
Re: Gewoon prima timing dus!
RemcoF (Amstelveen) -- 27-06-2026 20:13
Had nog wel 10 jaar meegekund.
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:19
En toch liever de boom dan het huis daarachter
(
208)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 27-06-2026 20:14
Hoge bomen vangen veel ....
(
126)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:22
Herkenbare plek Theo! Zonde.
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 20:16
Beste klap Theo. Nog schade naast de boom?
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 27-06-2026 20:24
Re: Beste klap Theo. Nog schade naast de boom?
(
111)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:26
Weet iemand welke CG dit geweest is in Nes?
(
135)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:25
Deze om 16u55? Aangepast nu de juist was een zware jongen inderdaad!
(
75)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 27-06-2026 20:59
Ik zie een flinke inslag rond die locatie om 16:55.
(
43)
Thom (Ens, Noordoostpolder)
(
-4m)
-- 27-06-2026 21:07
Misschien nog wel te redden? Ik heb het me hier al eens
(
141)
Marc (Lierde O-Vl)
(
45m)
-- 27-06-2026 20:27